wtorek, 19 maja 2015

List do czytelników

Drodzy Czytelnicy!

Ostatnio na blogu zaszło parę istotnych zmian, z których uważam, że powinienem się Wam wytłumaczyć. Podzieliłem to na podrozdziały:

Zmiana szaty graficznej:

Postawiłem na prosty uniwersalny wygląd w przyjaznych kolorach, przez co blog ładuje się szybciej, a także jest bardziej przejrzysty.


Nowa zawartość - reklama AdSense:

Zasadniczo zdaję sobie sprawę, że reklamy mogą irytować czytelników - wcale się nie dziwię. Nie mniej, skoro ten blog już gości w sieci, to dlaczego miałby być bez reklam :)? Spokojnie, obiecuję, że będą wyświetlać się jedynie dwie - jedna w pasku pocznym i jedna pod pierwszym postem. Byłbym hipokrytą, gdybym stwierdził, że nic z tego nie mam. 

Nowa zawartość - Zostaw wiadomość / Hinterlassen Sie eine Nachricht:

W pasku bocznym wprowadziłem również księgę gości - jeżeli chcecie aby coś znalazło się na blogu, macie ochotę coś skomentować, bądź też wyrazić swoją opinię zapraszam! Wystarczy wpisać Nick i treść komentarza

Nowa zawartość - Formularz kontaktowy:

Z kolei, jeżeli wolicie skontaktować się ze mną prywatnie, to możecie napisać do mnie przez formularz kontatowy.

Pozdrawiam serdecznie!
Boberus
P.S. Bez Was ten blog nie miał by sensu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz